Leken och Jessika är duktiga

Imorse åkte vi till Ensta och sprang 5km. Det gick väl sådär, men vi vet att det kommer gå bra på gåsruset nästa onsdag. Vi var lite sega på att göra oss i ordning, men hann gott och väl i tid till skolan, där vi hade bild som fösta lektion. Tror ni att vi gjorde någonting på den lektionen? Nej, inte ett dugg! Vi gick och åt istället och bara väntade på att matten skulle börja och det gjorde den. Vi fick göra några vg-uppgifter och det gick väl sådär, de första var lätta men sen blev det bara svårare och svårare.


Just nu sitter jag i skolan och skriver insändare till en tidning vi skriver i klassen. Undrar hur den kommer att bli? Efter skolan idag kommer jag och Leken ta bussen in till stan. VI ska kolla på skor och en klänning till mig och hon kanske ska köpa en tröja. Vi två har planerat hela kvällen med varandra, men det är ju ingen ovanlighet. :P Vi ska laga mat hemma hos henne, det blir wook och gud vad jag längtar! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback