leken is in da house

eftersom jessika har glömt att skriva massa viktiga detaljer i sina inlägg så får jag kompletera det nu! i torsdags när vi var i stan så köpte hon en känning och här kommer bild!! den är fin.


sen blev jag kär igen.. i ett par skor! japp så är det men jag har nästan likadan:
THEY ARE MINE!

igår grillade vi som sagt, det var mysigt och jävligt kallt! folk näckade och jag fick jaga kläder som en viss tobias hade snott av sin kära flickvän, men hjälte som jag är så snodde jag tillbaka dom så hon inte fick total lunginflammation :) det kom en kille med bergssprängare också och från den kom LOSING YOU - DEAD BY APRIL, det var första låten alltså. kom på det nu lite random eftersom jag lyssnar på den. nu ska jag lägga mig i jessikas säng och kolla på videosar från igår. vilken töntigt inlägg det blev men jag är inte seriös för jag är trött och juste ikväll ska vi, madde och pelin se eurovision hemma hos mig :) / LEKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback