Läs du bara

Jag vet att du läser min blogg, så allt jag skriver är jag medveten om!
Jag skulle aldrig vilja ha en kompis som snackar så mycket skit och bara trycker ner andra!
Jag snackade nyss med dig och du sa att du inte skulle säga något till honom, men eftersom han läser min blogg så får han reda på det nu. Too bad for you. Hur kan du bara sitta och skriva så mycket skit och tror att det du skriver är bra. För det första skriver du som en kratta och för det andra kan du inte stava. Vill du veta en sak? Det är du som förstörde allt, ALLT! Det var du som började med att hota mig, och nu menar jag inte bara den här gången utan det har hänt förut! Du tror att du är en så himla bra kompis, men tänkt till och bete dig som en människa och inte som någon idiot!
-:@

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

han är en idiot

2009-05-22 @ 22:09:13
Kommenterat av: Anonym

haha, omg! Trodde inte det om dig.. !

2009-05-23 @ 02:14:42

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback