Inte frisk än

Imorse vaknade jag både av sms och av att pappa kom upp till mitt rum vid åtta tror jag, om jag inte har drömt? Han sa iallafalla att det var en kille hemma hos oss som fixade strömmen och att den skulle stängas av en stund. Får väl ringa honom och fråga om det var en dröm eller inte. När jag väl gick upp vi halv tio åt jag frukost och började fixa i mitt rum. Idag har hostan kommit, det är något fel på min rum den är helt stel, torr och sträv inte kul vet inte vad det är heller? Andningen är bättre, men det känns fortfarande lite "segt". Hoppas på att bli frisk tills ikväll, så att jag kan gå till skolan. Det var ju ett tag sen och jag lär ju missa en hel del! :/
-Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback