Huvudvärk

Bion var faktiskt riktigt bra, typ ny favoritfilm! :P Under bion fick jag hur ont i huvudet som helst, vet inte varför men jag bestämde mig för att åka hem och inte tillbaka till Bomans. Jag tog bussen till Mörby, eller det lev danderyd. Där kom pappa och hämtade mig. Hemma hos oss var det folk, men det kändes som att dem gick när jag kom :P Kanske var bra för mig eftersom jag endå måste sova tidigt. Huvudvärken har ju också en del i det hela. Jag orkar inte gå och lägga mig än för jag måste byta lakan först! Tråkigt!!

Det är talang på tv just nuoch det är klart att man kollar på det. Just nu är det faktiskt paus och då blir är det hockey som visas. Det står 0-1 än tyvärr.
-Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback