Hundvakt

Efter städningen kom jag på att jag hade ett arbete att lämna in imorn. Jippi. Jag vet inte ens vad man ska skriva om fattar ingenting. har börjat lite, men tänk om jag har skrivit om helt fel? Det är inte heller lätt att hitta fakta det finns ju ingen information om det jag söker. Vet inte hur jag ska hinna med det här!? Idag var första gången på länge som jag lagade maten. Tro det eller ej men det blev inte pasta. Jag lagade ris med lax i citronsås och mm de va gott! Pappa och jag ät hundvakter för Taff ikväll och jag var precis ute och gick med Taff. Fast jag gick inte så långt för jag är fortfarande lite krasslig och Taff har gjort illa benet och haltar. Det är hockey mellan Finland och USA idag och just nu är det lika, satt nere och kollade på det med pappa medan vi väntade på att Jimmy och Sara skulle komma tillbaka från bion.
-Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback