Helspeckad dag

Har legat och stekt hela dagen. Skönt! Tror ni att man blev brun då? Japp! :D Men.. jag brände hela baksidan och är röd som en nykokad kräfta och ont gör det också! :P När vi hade solat klart, typ vid fem halv sex så åkte jag hem för att duscha och sminak mig till en myskväll hemma hos Emma, med Leken och en massa andra! :D Bilder kommer.. Jag har haft jättetrevligt, verkligen! Ångrar det inte. Leken kikade förbi här en stund innan hos gick hem till sig. Nu ska trötta lilla jag ta och lägga mig i min varma säng.

Imorn blir det tidig väckning, för jag ska sola med min kära kompisar. Jag har lovat dem ett bad också, vi får se hur det blir.
-Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback