Helg con Leken

Idag har jag varit med Leken också, känns som en Leken helg? Idag har vi inte alls gjort mycket, båda var ganska sega. Vi cyklade till täby centrum och hyrde en film. När vi sätte på den hörde vi att det var något fel med ljudet. Jaha, så var det med den filmen. Vi la oss i sängen och lyssnade på musik istället. Jag somnade, inte hon. Skönt, men jag gillar ju inte att sova på dagarna för jag har så svårt att somna på kvällen då. Eftersom jag är trött med huvudvärk just nu tror jag inte att det ska bli något problem.

När jag klev upp ur sängen för att sätt mig här vid datan var min första tanke MAT. Jag undrade vad pappa skulle laga åt mig, eller om Lotta och Stefan fortfarande var kvar så skulle det bli superbra mat. Tror faktiskt inte att dem är kvar, men man kan väl hoppas.
-Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback