Hej röda ansikte

Jag har nästan inte varit inne på hela dagen, otroligt skönt det har varit. När jag kom hem efter skolan, tolv kanske så satte jag igång en maskin på en gång. Sen gick jag ut och la mig på studsmattan till två kanske. Då gick jag bara in och hämtade de blöta kläderna och sen hängde jag upp dem utomhus. Tillbaka till studsmattan i någon timme sen fick jag något ryck! Jag rensade maskroser, kvistar och tistlar. Ojoj, nu har jag ont i ryggen, knäna och hanflatorna, men blir trädgården fin så visst. När nästa maskin var klar hämtade jag den och hänge upp den, den med. Sen satt jag och vek torra kläder. Lotta kom straxt efter fem, halv sex någon gång. Då gick jag in och duschade och här sitter jag nu med ryggverk och ett rött ansike. Jag ska smörja in mig nu och vänta på att JImmy, Sara, Taff och Madiii kommer om en halvtimme ungefär. :)
Bio med dem och Lotta, KUL!

Ingen kan säga att jag inte har fått färg!

-Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback