Grillkväll

jjag hade ganska roligt igår. Jag, Leken och två andra kompisar gick till bussen. När vi hade kommit halvvägs kom en asv oss på att hon hade glömt sin mobil, hon sprang tillbaka och hämtade den och precis när hon var tillbaka kom hon på att hon hade glömt sitt busskort. Hon tänkte springa tillbaka, men orkade inte så vi fick ta nästa buss. Fast det gjorde ändå inget för Irme och the crew satt och käkade på pizzerian. Kvällen började lite segt, förbrasan slocknade hela tiden. Alla bra ställen var upptagna för alla är verkligen vid rösjön på kvällarna. Det var faktiskt mysigt att sitta där och prata och träffa nytt coh gammalt folk. Irme och en till badade också haha! :P Jag har en video, men den kommer jag inte lägga ut av olika anledningar. Leken skulle hem vid tolv och Irme och jag följde med henne upp till parkeringen. När vi sen var påväg ner igen så möttes vi av några från the crew och de sa att det hade kommit väktare dit. Irme hade sin väska där och var tvungen att gå ner så hon gjorde det. Jag vill inte möta någon så jag ringde en annan kompis och gick dit där hon och fler var. När Irme sen ringde mig sa hon att jag skulle komma upp till parkeringen och det gjorde vi. Precis när vi kom upp kom bussen, dens sista också! Skönt att det kom så vi slapp gå ;)

-Såhär såg den ut i kanske en minut

Juste innan jag och min kompis kom hem hände en mycket rolig händelse, men den orkar jag inte berätta ni får fråga mig istället! :P
-Hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback