Ett mysigt bio besök

Har precis kommit hem från bion. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Den var ganska fräck och mysig, men man fick ont i huvudet av att ha på sig glasögonen för dem mixtrade så mycket med synen osv. Den är värd att sen om man orkar stå ut, men varnig för obehagliga scener t.ex. en 3d bild av en häka+blod som kommer flygande. Jag vill bara gå och lägga mig nu så att jag kan gå upp imorn och lägga mig och sola. Då ska jag akta mitt ansikte, hehe! :P Jag funderar på att gå och lägga mig nu, men jag är inte ett dugg trött! Lägger mig nog i sängen iaf, kanske kollar på lite lost hehe, jag ska se om alla sässonger (Leken har ett, två och tre)
-Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback