Dumma sjuka jag


Jag åt spagetti och köttfärsås till middag. Jag åt mer än vad jag trodde jag skulle göra, eftersom jag inte äter mycket när jag är sjuk. Bråkade lite med pappa under middagen också, han är bara så irriterande! Jag är så himla seg i hela kroppen. Mina händer och fötter har utslag, tror det är nässelutslag för dem är ömma, röda och har varit så hela natten och dagen. Hela munnen och svaljet känns som det är avdomnat, har inte mycket känsel förutom att det gör lite ont när jag gäspar. Jag får inte vara sjuk länge, måste vara frisk några dagar innan helgen! Jag som hade planerat att fixa Idas överraskning i veckan, kanske fredag. Vi får väl se när jag blir frisk då.

-Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback