Att det ska behöva vara så knasigt

Idag fick jag tillbaka mitt st prov och det gick itne alls så bra som jag hade trott. Ville verkligen få mvg med det blev bara ett vg, hoppas på ett pluss :P Efter skolan skyndade jag mig hem för jag hade lite bråttom, fast det var inte så bråttom när jag väl kom hem. Men jag skulle byta om, äta kolla en sak på datan och tanak moppen på en halvtimme och jag hann. Eller jag va tydligen 7 minuter sen till Sofias och min mötesplats. Som sagt hämtade jag henne på min lilla moppe och vi åkta till kista, husby. Jag tycker att det skulle vara så mycket bättre om vi hade träning i norrviken eller däri närheten eftersom över sju spelare bor där. Det är ju itne så mycket bättre för mig jag tänker bara på hur skönt det skulle vara för dem som bor där. Varför ska alla släpa sig till husby två gånger i veckan när de skulle kunna gå till träningen istället? Jaja, Jimmy lyssnar inte på mig iaf. Jag kommer ändå inte kunna komma på träningarna längre, för det första har jag hur mycket som helst i skolan de här slut veckorna sen måste jag sköta min egen träning och den sista anledningen och det bästa är att då behöver jag inte slösa bensin på att ta mig till husby hela tiden utan kan vara i min närhet.
Imorgon har jag nationellt prov i matte a, jag är inte så stressad över det faktiskt. Jag har gått igenom papprerna jag har fått från skolan och jag kan dem alla. Det finns inte så mycket mer jag kan göra nu idag, sista dagen.
-Leken på min moppe för några år sen.
Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon? Tror att mina naglar kommer målas svarta, målar nog över det gamla för jag orkar inte ta bort det haha! :P

Idag har jag fått reda på en sak jag inte visste förut, då har det inne med skolan att göra utan något som Sofia berättade för mig. Fast så speciellt är det inte, men jag har inte tänkt på att det skulle kunna hända bara! Vet inte om det är bra eller dåligt, vi får väl se...
-Tjohej!


Kommentarer
Kommenterat av: Sofia

Haha, vad berättade jag?? :O lite glömsk sådär :P

Kommenterat av: Sofia

Haha, vad berättade jag?? :O lite glömsk sådär :P

2009-05-13 @ 17:00:09
URL: http://peetterssoon.blogg.se/
Kommenterat av: Sofia

Nu vet jag ;D

2009-05-14 @ 14:48:00
URL: http://peetterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback