Helgen

OJ, jag som sa att jag skulle vara så duktig på att blogga, men icke! :P
Igår var jag iallafall i solna ishall hela dagen. Inte så jätteroligt, men funkade..:P


LÖRDAGENS SCHEMA:

Dagens schema
09.00 Match om 3:e pris i Flick

10.40 Final Ungdom

12.20 Tigerliga poolspel

14.30 Final Flick

ca 16.00 Prisutdelning Flick, Ungdom

ca 16.10 Ringkastning

17.00 Final Junior

ca 19.30 Prisutdelning Junior

09.00 Match om 3:e pris i Flick:

Första flickmatchen mellan Kista och Salem var väldigt spännande. Det var riktigt lika och det gjorde så att det blev förlängning. Redan efter 1.11 gled ringen sakta in i kistas mål och Salem vann matchen. Kista kom alltså på fjärdeplats och blev utan medalj. 

Mål Salem - Kista: 8-7 (4-3, 3-4, 1-0)
Skott: 28-32 (13-16, 15-16)
Domare: Michael Ljungqvist och Angelica Holmberg
Lagets spelare: Bea Varpula från IFK Salem Ebba Fernholm Från Kista.

10.40 Final Ungdom:
Järna SK mot Ulriksdals SK.

Mål jsk-usk: 4-8 (2-5, 2-3)
Skott: 37-37 (22-18, 15-19)
Domare: Kjell Andersson och Andreas Näsström
Lagets spelare: Mikaela Wetterdahl från Järna SK blev och Olivia Blomquist från Ulriksdals SK.

14.30 Final Flick:

Järna SK mot Sollentuna HC.

Mål jsk-shc: 4-1 (1-0, 3-1)
Skott: 60-5 (27-2, 33,3)
Domare: Kjell Andersson och Michael Ljungqvist
Lagets spelare: Hanna Gröndahl från Järna SK och Matilda Jansson från Sollentuna HC.  

ca 16.10 Ringkastning
1. Nancy (usk)
2. Annika Linde (jsk)
3. (?)
4. (?)
5. Famlijen Jobbs (shc

17.00 Final Junior:

Det blev spännande en riktigt spännande match mellan serievinnarna shc och usk.

Mål shc-usk: 8-9 (2-4, 3-2, 3-3)

Målgörare SHC: Rosanna Joners, Matilda Linse, Sandra Lindecrantz-Wilken, Sofia Hörberg
Ass SHC: Anna Öberg, Ellinore Erichsen, Ellen Hallerth
Målgörare USK: Frida Gauw, Linda Björling, Sofie Gauw, Felicia Fredriksson
Ass USK: Isa Gustafzon, Oneida Blomquist, Daniella Ramel, Sara Samuelsson, Sofie Gauw, Frida Gauw, Angelica Holmberg, Linda Björling
Skott: 18-31 (6-11, 5-12, 7-8)
Domare: Michael Ljungqvist och Andreas Näsström
Lagets spelare: Matilda Linse från Sollentuna HC och Daniella Ramel från Ulriksdals SK.

Bilder:
  -(Alla mina medaljer)   -(Skillnaden mellan årets 3:e pris och förra årets..) -(Jag har alltid Ippe hos mig nu! Min idol!<3)

På kvällen kom Leken till mig och vi gjorde oss iordning och gick hem till Irme. Det var väl ganska roligt, men man kunde haft roligare, det var nämligen ganska segt.. :P Vi kom hem redan klockan tolv och hoppade bums i säng.
Halv elva kom Jimmy och hämtade mig och vi åkte med Sara och Taff till Lotta och Madde. Jag var inte väntad, kändes ju inte så kul att bli typ bortglömd!? Efter brunchen, våfflorna kollade vi på filmen "burn after reading" den sög, blä! Höll på att somna, jag var så hiimla trött! Vid två åkte vi med Madde också och lämnade henne i sollentuna där hon fick gå runt lite innan hennes tåg skulle gå. Jag, Jimmy, Sara och Taff åkte till Norrviken och lät Taff få springa av sig lite, det var så mysigt och fint väder.
 
Vid tre var jag hemma och då gick jag och la mig på en gång, sov i en halvtimme ungefär. Sen satte jag mig framför tv:n och pluggade. pappa kom hem vid fyra och satte sig med mig och kollade på tv. Jag har bara suttit vid tv:n hela kvällen och pluggat. Men som alla vet kan man inte plugga och kolla på tv samtidigt! :P Nu vid tio gick jag och duschade, nu sitter jag i mitt rum och bloggar och kollar på Beck. Efter det ska jag lägga mig i sängen och plugga lite :)
-Hejhej!


Kommentarer
Kommenterat av: Sofia <3

Annaka Linde :P puss <3


Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback