Tidningsutdelning

Idag var det en tidig skoldag, klockan ringde 6.35 och jag gick upp utan att snooza en enda gång! :D Första lektionen varsamhällskunskap. Jag pluggade lite historia, men lyssnade samtidigt. Skolan var tråkig och tröttsam, eftersom det är tisdag och vi hada sex lektioner och väldigt korta raster. Så korta att jag kom försent, men det var också för att jag hade glömt bort tiden. Efter skolan kom pappa och hämtade mig för att jag hade så bråttom. Han hjälpte mig lite och körde mig till mitt "start" ställe. Jag började vid halv fem och var klar halv sju, det tog alltså två jobbiga timmar! När jag var hemma då börjde min träning, så jag hann verkligen inte dit, det är ju bra eftersom jag är lite sjuk och har ett viktigt prov imorgon! Nu har jag ätit och röjt lite bland mina grejer, så nu ska jag börja plugga lite.

-Hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback