Trevlig dag

Idag började jag vid åtta och jag sov skit dåligt inatt! Har inte sovit så dåligt på länge faktiskt..!? Jag har varit trött hela dagen, först hade vi matte, sen var det svenska och sist spanska och tro det eller ej! Jag och Maddex2 jobbade jätteflitigt på alla lektioner! Jag är så stolt över oss, så ska vi börja göra! Efter skolan åkte jag in till stan för att möta Ippe. Tunnelbanan stod stilla i tio minuter vid bergshamra, de sa att det var hinder vid tekniska. under tiden satt jag och läste det dumma engelska boken, nu är jag på sida 12 tror jag, bara 30 sidor kvar tills jag har gjort läxan tills på måndag. I stan gick vi runt och kollade och gjorde lite ärenden. Jag köpte ett par trosor och Ippe köpte fyra stycken, den kvinnan är galen i trosor det kan jag lova! ;) Vi åt lunch tillsammans på pizzahut och sen fikade vi med hennes brorsa på blåbär. Innan vi åkte hem till Bomans var vi snabbt förbi i hennes gamla lägenhet för att hämta lite post. Pappa hämtade oss i Norrviken eftersom han också skulle till Bomans för att fira Pekka lite smått. Här har vi fikat och pratat. Nu har jag inget att göra! Helie, Pekka, Ippe och Toumas sitter ute i köket och snackar finska och jag fattar ingenting, fy va tråkiga dem är! :/ Jag funderar på att gå och lägga mig nu, för jag är jättetrött. Jag kanske ska passa på att plugga lite sam och läsa den dåliga boken på engelska, fattar ingenting av den!
-Hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback