Smockfull buss

Idag började jag klockan åtta. Jag gick upp tjugo i sex ungefär och tittade på vakna med the voice. Halv åtta stod den blåa hondan på andra sidan vägen och jag sprang ut. Sam- lektionen var jättetråkig, vi satt och pluggade matte istället. På bilden ritade vi en kändis hus, jag ritade Troy Boltons hur fullt av basketsaker. Till lunch fick vi soppa med stjärnpasta i, lite roligt sådär ;) Två lektioner kvar och det var matte prov och svenska. Provet gick jättedåligt, det här också och Svenskan var träkig, men jag jobbade faktiskt och anteknade en massa saker till novellen jag läste "den konstgjorda sjuksköternan" Efter skolan tog jag och Madde bussen och snacka om att den var smockfull. Vi två stod framme vi dörren. Fler och fler hoppade av och vi fick tillslut platser, lagom till jag skulle hoppa av ungefär. Jag kom hem till ett rentstädat hus. det var Gunn och farfar som hade hållt på hela dagen för att de skulle få gäster. farfar fyller nämligen 80 år idag! Grattis Farfar! :D Sen fyllde typ Gunn 60 eller något för någon vecka sedan. Jag orkar inte vara nere med gästerna så jag ssitter här i mitt rum, funderar på att se på en film och vila lite för att jag är hur trött som helst! :/
-Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback