Sjuk

Det var jättetråkigt i skolan igår. Jag failade på mitt matteprov och på samhällskunskapen höll man på att somna! Efter ett åkte klassen inte till naturhistoriska museét. Vi var på den roligaste delen, nämligen kroppen eller vad det nu heter. Efter det åkte jag till sollentuna där Jimmy hämtade upp mig, vi åkte till kontoret och åt lite, jag hann också gå ut och gå med taff(tror han stavar så). Sen åkte jag och Jimmy till Intersport för att fixa med axelskydd, vi fick inget svar då men de skulle ringa idag. Träningen började halv sex, vi var där lite tidigt och gick runt med Taff. Alla gillade Taff, det var bra för då slapp han sitta i bilen allt för länge! Träningen gick bra, men jag var så trött och orkade inte trampa full fart. Efter träningen åkte jag hem till Bomans och där kollade jag och Emelie på Kalle och chokladfabriken. Jag hade aldrig sett den förut och den var faktiskt bra :P
Imorse vaknade jag av att en massa sms ploppade in. 8 nya sms stod det på den när jag kollade. Jag svarade på de viktigaste sen somnade jag om, men det vrade inte länge eftersom det var fler och fler som skickade. Nu är jag upp iaf och det snöar ute. Fy var tråkigt, jag som vill ha vår NU! Antingen ska jag städa mitt rum nu eller så ska jag plugga lite.. Hm, vi får väl se var det blir!? :P
-Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback