Sämsta melodifestivalen!

I mitt förra inlägg slutade jag ju med att jag inte visste vad jag skulle göra. Det jag bestämde mig att göra var att slöa vid datan. Emelie gick och la sig så jag satt där själv. När hon började vakna låg vi och pratade lite. Hon gick och duschade och sminkade sig för att hon skulle ut vid åtta, då också melodifestivalen började. Jag, Ippe och Ida satt och kollade igenom hela programmet och fy och blä för vinnaren Vem röstade på henne? Jag förstår inte, hon var inte ens bra!? Nu skiter jag i melodifestivalen! Mitt under programmet var det mat. Det blev kastler och potatismos, mums fillibabba! Efter maten har jag först suttit med Ida när hon spelade the sims, sen har jag legat inne på Emelies rum och pluggat lite. Jag har läst igenom alla sam-sidorna och jag förstår faktiskt mycket. Jag ska nu gå igenom anteckingarna, sen kolla lite på internetfilerna min lärare la in, sen så kommer jag nog bara läsa igenom imorn och sen plugga på måndag igen. Det känns så skönt att börja plugga i tid ibland :) Här sitter jag och hostar, nej nu kommer den tillbaka det är jättejobbigt! Huvudvärk får jag av den också!
-Moika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback