Ringettehelg

Ja, nu är jag helt trött efter denna helg! Först i lördags gick jag upp vid sju för att åka till Kista. Vi spelade matcher hela dagen. Fyra matcher som var 12:30x2  Ja, man kan ju itne säga att det gick så jätte bra för oss.. Vi kom femma. Vi årra var jag hemma hos Bomans. Där fick jag det skönaste massagen jag någonsin fått av någon! Andras masserade mig länge och jag höll på att somna! :P Vid tio, eller elva (eftersom jag ställde om klockan) gick jag och la mig. Vaknade en snabbis när Emelie låg och pratade i telefon, sen vid tre för att jag ahde ont i hela kroppen och behövde gå och snyta mig. Sen kunde jag inte somna om förrens vid fyra. Vid åtta kollade jag på klockan och trodde inte att jag hade somnat om, men det hade jag tydligen gjort då. Då gick jag upp på toaletten och snöt mig. Jag låg och lyssnade på musik i en halvtimme, sen satt jag och glodde runt i rummet och gick upp vid nio, när jag skulle ha klivit upp vid tio. Idag spelade vi en match mot Helsinki. Det gick inte så jättebra.. :/ Sen spelade juniorerna mot A-laget och oj, oj vad det var jämt! 0-0 i första perioden. Sen slutade matchen 1-2 i de sista minuterna. Och det var sämsta domaren! Jimmy.R Asså jag vill aldrig att han ska döma igen! Han visade ut mig bara för att han ville! Bara för att han ville! Jag gjorde inte ens något dumt? Vi kunde ha vunnit om han inte hade gjort det för det var nämligen i slutminuterna då vi skulle toppa. Åååh vad han är dålig! Det här kan du räkna med att jag sent glömmer! Efter A-lagsmatchen var det enskildig prisutdelning. Från vårat lag var det de här som fick priser:
Ida B - "årets tiger" i flick
Elin - För bäst träningsnärvaro i flick
Ebba - "Årets tiger"i ungdom/junior
Sofia - För bäst träningsnärvaro i ungdom/junior
Jag - MVP- Mest värdelfulla spelare.

 -Den här fick alla!
Tacktack för denna sässong allihopa! :)
Efter allting åkte vi hem. Emelie och jag kollade på en inspelad u-match mellan kista och usk det var roligt och se alla klantfel! :P Pappa kom och hämtade mig vid tio och nu sitter jag här och skiriver. Ska skriva lite mer, men inte mer här för idag.
Bilder från helgen:
 -Maja började gråta, för det var en spindel..:P   
-Tjoflöjt!

Kommentarer
Kommenterat av: Hannah

Haha jag tror det var så här..

Ida blev "Årets tiger" i flick

Ebba blev "Årets tiger" i ungdom/junior

Elin för bäst träningsnärvaro i flick (?)

Mumin för bäst träningsnärvaro i ungdom/junior (?)



:)

2009-03-31 @ 13:31:00

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback