Olycka i matsalen

Idag började jag vid elva. Jag gick upp vid nio så hann jag plugga lite också. Det var jättetråkigt i skolan. Först spanska där vi satt och pratade en massa, jättetråkigt! Sen hade vi lång håltimme, vi satt bara och pratade en massa. Föresten är jag inte alls avundsjuk på Lekens nya jeans, inte alls!
  -Maddes nya bokhållare!
Sedan var det en lång engelska lektion, där satt vi och pratade i par inför nationella. Leken och jag åkte hem till mig och ät mellis, vi pluggade lite också. NU ligger Leken och sover och jag sitter och väntar på att vår film ska bli klar. Filmen Sanning eller konsekvens, jag har faktiskt aldrig sett den.
-Här är Leken hemma hos hene förra veckan vi skulle plugga!

Juste vid lunchen idag spillde jag ut mitt vattenglas på bordet, så att det rann på en kille.
Jag: Oj, förlåt!
Han: Äsch, det är bara vatten. Torka bara upp här.

Haha, lite pinsamt. :P

Nu är filmen klar och vi ska kolla.
-Hörsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback