Mysfredag

Idag är det fredag, gud så skönt! :D Dagen började vid åtta med matte, sen var de svenska där vi satt i datasalen och skrev om noveller. Det gick inte så jättebra, men en bit kom jag minsann! :)  Sista lektionen var spanska och den var jättetråkig, som vanligt! Vi slutade så att jag precis hann med bussen hem. Det har blåst jättemycket idag under dagen och kvällen, jobbigt och kallt! När jag hade varit hemma en halvtimme ungefär så kom Emelie hem till mig. Vi åt lite och kollade på Gossip girl. Vid två kom Pontus, vi kollade klart på gg, sen kollade the eye. Efter filmen satt vi vid datan och bara snackade lite. Vid sex kom Lotta och Stefan, då åkte vi till centrum för att Emelie skulle köpa en sak och sen åkte Pontus hem till sig och vi till mig. Det blev god mat, kyckling med pommes. Sen var Emelie och jag ute på promenad med Taff. Stackars Taff, han har gjort illa tassen på något sätt så han har gått runt och slickat på det hela kvällen, innan Jimmy satte på bandage. Undra hur länge det kommer sitta kvar? :P Nu ska vi gå och lägga oss. Kan ni tänka er klockan tio på en fredag? Nej, men vi ska upp klockan sju imorgon för att vi ska vara i Kista straxt före åtta, Bläää!
-Hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback