Kvällens planer


Jag har precis pratat med Madiii i telefon och hon ska komma till mig ikväll :) Det ska bli mysigt, för det var så länge sen vi såg snart över en månad tror jag..? Vad vi ska hitta på det får tiden bestämma! :) Nu ska jag sitta inne och kolla en massa bloggar och foton, sen ska jag faktiskt ner och plugga lite historia. Känner att jag inte kommer hinna det i helgen!
ps. Leken klagade på att jag aldrig lägger in bilder nu för tiden, en anledning till det är att jag inte orkar och det är ju roligast med nya bilder. Eller hur? Det tycker jag iallafall, men nu får jag väl börja läga in bilder lite oftare då! ;)
-Hejdå!

Kommentarer
Kommenterat av: leken

hahah :D

2009-03-21 @ 12:10:14

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback