Godnatt

Idag vaknade jag upp hemma hos Bomans klockan 8. Det var svårt att få upp Emelie, men tillslut gick det! Vi åt mackor och drack smoothie till frukost, gottigott! Vi tog bussen tillsammans till skolan. Hon var där mycket tidigare än vad hon behövde, men hon gjorde det för min skull :) Madde x2 försökte lura mig att de båda var sjuka. Jag gick på det till en början, men sen avslöjade de sig lite :p Första lektionen var jätteonödig, den andra också eller det var ju tråkig spanska och jag är så dalig på det, kan inte ens läsa efter så många års pluggande!? Efter spanskan åkte Maddex2 till stan. Jag stannade kvar i skolan och åt lunch med Bojana, Pelin och Andreas. Efter maten följde Andreas och jag Bojana till bussen för hon skulle till ett ställe. Jag och Andreas gick först tillbaka till skåpet för att hämta min jacka sen satte vi och pratade. Jag tog en liten omväg till Emelies skola, men eftersom jag slutade så tidigt så gjorde det inget. Jag kom lagom till hennes so började, de skulle sitta och skriva sina arbeten om u-länder. Jag kan säga en sak och det är att lärarna inte kan kräva för mycket av dem för först tar det halva lektionen att logga in, sen är satan hur seg som helst!! Och det är bara om de nu får tåg i en data, som är mycket svårt! Jag han träffa på Maja en snabbis innan Emelie visade mig ner till biblioteket där jag var tvungen att sitta hela hennes lektion som var på en timme. Straxt innan halv fyra gick jag upp till hennes skåp. Hon tog sina grejer och vi började gå mot stinsen. I stinsen köpte hon massa trosor och det var allt. Sen traskade vi hem till henne. Vi har sammanlagt varit ute och gått i två timmar idag. Känner mig duktig eftersom mitt program är på en och en halv timme ;)

Nu är Emelie hemma hos mig och vi ska straxt hoppa i säng, är hur trött som helst! :/
-Godnatt!

Kommentarer
Kommenterat av: Alexandra

KÄmpa vidare med spanskan hörru :)

Nattis


Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback