En hetsig dag

Idag var första dagen efter lovet. Det var en ganska lugn dag, vi kollade på film på spanskan och engelskan. Mitt under dagen var det också brandlarm. Jag hade bara en kortarmad blus på mig, men som tur var fick jag låna Maddes sjal för att linda runt om mig. Efter skolan åkte jag till Mörby och fikade lite för att därefter åka förbi Irme, sen hem till mig och äta lite och skriva ut papper. Vi skulle ta bussen till täby centrum, men missade bussen och fick gå i snöstormen. I centrum köpte jag pressent til pappa, blev faktiskt nöjd. Tack för all hjälp Irme! :) När Irme hade fixat sitt sprang vi till bussen och vi hann precis. Hade vi inte hunnit hade det verkligen varit vår otursdag. Irme åt hos mig, vi fixade till lite rester. efter maten gick vi upp och kollade på The Notebook och ååh va den var sorglig, på ett bra sett! :') Efter filmen följde jag henne en bit hem, sen direkt över till Willy´s för att köpa en Muffin, som jag ska sätta ett ljus i och ge till pappa imorgon bitti eftersom han blir hela 54 år! :) Nu på kvällen har jag packat väskan och duschat nu ska jag äta en muffin, smörja in mig, titta på ett avsnitt av oth, plugga och sist men inte mins läsa lite ur min nya bok.
-Harebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback