En fredag

Idag är jag jättetrött! Jag började klockan åtta, det var en helt okej dag. Jag slutade kvart i ett, vilket var väldigt skönt! :) Efter skolan åkte jag till Sofias skola och väntade på henne. Hon slutade vid två och då åkte vi hem till henne och åt mackor och tittade på tv. Maja och Emelie kom vid tre och fdå lagade vi lunch-middag. Det blev spagetti och köttbullar, smaskens! ;) Straxt innan fyra fick vi fyra skjuts av Sofias pappa till Solna där vi skulle spela en ungdomsmatch. Jag tycker att det var en bra uppvärming och alla var taggade. Vi bytte om och hade lite taktiksnack. Matchen gick inte så bra kan jag ju säga. Vi förlorade med 13-4 (tror jag) Efter matchen pratade vi en massa det var roligt! :) Emelie och jag fick skjuts hem av Maja. Hemma åt vi middag och bara tog det lugnt. Vi hann till och med tillta på när hon var liten och när Pekka och Helie gifte sig. :) På kvällen drog vi ut och kom till Felix, det var jätte tråkigt där och jag var bara trött och ville hem. Klockan tolv gick min önskan i uppfyllelse! :D Nu sitter jag här hemme och hoppas på att Emelie har gjort glass med Hallon till mig! :D
-Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback