Dumma tangentbord!

Ja, första dagen på veckan är nu över och det känns skönt! :) Jag hade bara en lektion idag, det var historia där vi gick igenom inför morgondagen, då vi har historiadag. Men ja, efter skolan åkte jag hem till Bomans och oj, oj va skönt väder det var ute! Nu får vi hoppas på att snön försvinner och inte kommer tillbaka förrens om ett halvår igen! Jag klev av i Norrviken för att köpa lite choklad till Emelie som hade varit hemma hela dagen. Hon var tydligen hemma för att hon var lite "hängig" :) Vi tittade först på film, sen hjälpte jag henne skriva klart sitt arbete. Efter det gick vi ut på en promenad i en timme. När vi kom in åt vi och då målade jag lite medan hon satt vid data. Nu tänker jag inte skriva mer för det här tangentbordet är cp!! :P
-Det här målade jag :)
-Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback