Den vanliga maträtten

Jag har precis ätit middag. Det blev pasta carbonara. Har vekligen inte gjort någonting roligt idag. Kanske skulle träffat Irme, men jag kännde mig lite krasslig, nästan febrig så jag har inte tagit på mig ansvaret att ringa henne, inte hon heller för den delen. När jag satt och åt så smsade jag lite och fick redan på saker. Det ledde till att jag listade ut lite saker och jag är inte glad över det. det är faktiskt ganska irriterande. Jag vet inte riktigt hur jag ska säga det, men det är ganska löjligt. Skit samma, jag ska inte säga att jag är bättre. Men hela den här dan har konstig och den blev ju inte bättre nu efter det här.
Jag pratade nyss med Emelie i telefon. Hon skulle bara fixa en grej, sen skulle hon ringa upp mig.
Jag ser en hög med läxböcker framför mig och jag vet att jag måste göra dem, kanske ska göra dem nu eftersom jag ändå har förstört hela dagen.
-Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback