Den efterlängtade träningen

Nu har jag äntligen haft min efterlängtade träning! :D Pappa och jag åkte lite sent hemmifrån för vi glömde bort tiden. Sen ringde Sofia och frågade om hon kunde få skjuts av oss och såklart fick hon det! :D Vi kom fem minuter försent ungefär, men det var lugnt. Det var jag som ledde springdelen av uppvärmingen. Alla tyckte det var för långt, men det kanske var det fast att det bara tog en kvart att springa. Jag tycker att det var skönt, för då går träningspasset bättre för mig. Jag kanske ska börja springa tidigare så att jag hinner ta del av Jimmys träning. Vet inte om de andra vill springa där en gång till eftersom det var så långt, men vi får väl se hur det blir på nästa träning. När jag kom hem åt jag resterna och tog en liten chokladbit hihi! :) Jag oackade en påse till skolan imogon, eftersom jag ska åka direkt hem till Sofia för att pappa hinner inte skjutsa mig till samlingstiden 16.15. Maja ska kanske också komma hem till henne, men hon slutar ganska sent så hon får åka själv. Nu ska jag bara fixa en sak till på datan, sen ska jag hoppa i sängen och läsa lite spanska och sen min bok Twilight. :)
-Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback