Datanördar

Det blev faktiskt plugga, men inte hemma utan på bussen hem till Bomans. Pappa åkte och jobbade och farfar åkte till min farbror så jag orkade itne vara hemma. Hela bussresan pluggade jag matte och det gick bra. Jag gick igenom alla sidorna och räknade lite i huvudet för mig själv. Stolt äver mig själv som stod ut med att göra det i kylan. Jag var hemma hos dem halv nio och då läste jag lite snabbt för Ida, sen har Emelie och jag legat på hennes matta hela kvällen och pysslat med hennes datan. Vi har kommit ganska långt, en massa ny musik sen har vi raderat en massa skitbilder m.m. Nu vill Emelie ha datan och jag ska faktiskt sova. Ska upp sex, halv sju imorgon. BLÄ!
-Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback