busungarna

Idag har jag varit i skolan. Jag och Maddex2 var lite busiga, hihi! :) Vi spelade upp vår pjäs idag och det gick faktiskt bra. Inte för att jag sa så mycket, men vad ska man säga när man spelar en mamma som har gift sig med sin egen som? :P Eftersom ingen annan grupp ville spela upp idag så fick vi sluta nästan en halvtimme tidigare, det var jätte skönt! :) Jag och Madde tog bussen vid två hem. Jag var tvungen att gå från trädgårdsvägen för att 616 hade precis gått, hatar att de typ aldrig matchar! Som tur var kunde jag prata med Leken hela vägen hem och lite till. Hemma har jag pluggat lite glosor, snackat med min käre vän Maja. :) Ska nog plugga lite till, sen ska jag sitta och dega vid datan eller läsa min bok. Only time will tell.
-Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback