Vilken dag

Idag gick jag till Leken straxt efter tolv. Vi satt vid datan, tittade på OC, åt lite mat(åtmindstone jag) Vid fyra bestämde vi oss för att ha picknick. det var lite problem att bestämma vart vi skulle vara, men tillslut blev det tippen. Vi hade med oss nudlar, vårrullar, rösti, hamburgare, natchos, bröd och vatten. Vi spelade in tusentals roliga videor, en där vi skulle köra i full fart ner för backen, vilken är brant! Jag körde först, det gick fort men var roligt. Det värsta var at ta sig upp igen, tog säkert fem minuter. Efter mig hade Leken sagt att hon skulle köra, hon började från halva backen och när hon nästan är nere ser man henne ramla av cykeln och bara glida en bit. Uppe såg jag att hon var helt grå av gruset, lite skrubbsår hade hon fått också. Stackars flicka! När vi åkte hem, åkte vi förbi Emma för att hämta lite grejer som var kvar från i lördags. Hemma hos henne testade hon vad hon ska ha på sig imorn.
-Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback