Vända tillbaka dygnet

Jag har verkligen vändt på dygnet helt nu. Igår la jag mig halv tre och dagen innan det halv två.. Nu måste jag vända tillbaka dygnet, speciellt tills imorn för då ska det bli bra väder och man vi ju vara ute sola så mycket man kan. (Ska försöka klå Irme och Leken, som är i Spanien två ytterligare veckor. Lycka till!) Jag ska iaf försöka gå upp tio, eller senast elva.
vad har jag gjort idag då? Jo, jag har varit med Ippe och vi har varit på bio i stan. Vi såg smygpremiären av The proposal, den va faktiskt jätterolig! Jag tipsar verkligen er att gå och se den! ;D Direkt efter bion kom Jimmy, Sara och Taff till stan och hämtade upp mig för de skulle ändå hem till oss och äta middag. Vi åt kyckling med ris, mmmh smaskens! En av mina favoriträtter! Efter middagen tittade vi på Ceasar, hunddressören och fikade. Jag läste också min tidning som pappa köpte till mig idag, SOLO. Jimmy och co åkte hem vid nio och då satte jag mig vid datan och kollade på tv. Pratde lite med min Krämelie också och jag vill vara med henne nu! Hon verkar ha det så mysigt med alla människor och naturen uppe i norrland eller vart hon nu är. Imorgon ska hon åka till Norge och kolla på valar har jag för mig sen åker de till deras stuga i Finland. Jag vill också kunna göra sådana utflykter med pappa, men han har aldrig tid och om han nu har tid någon gång åker jag hellre utomlands för att se ny miljö och jobba på brännan såklart! ;) 



Jag måste säga att jag saknar Lune och Leke jätte mycket! Känner ett stort tomrum. Jag och Irme hade precis börjat umgås mer än under skolperioden nu innan de stack. Och Leken, shit! Vi har inte varit ifrån varandra mer än två dagar  på ett helt år, om man bortser från när vi har varit sjuka eller bortresta. jag vet inte vad jag ska göra utan henne, vi ses ju varenda kväll, nu är det bara tråkigt att sitta själv varje kväll. Hon bor ju så nära, så det är perfekt! De har nu varit borta i fyra dagar och har alltså 17 dagar kvar i Spanien, jag önskar bara att de kunde komma tillbaka nununu!


-Adios!


Kommentarer
Kommenterat av: leken

saknar diiiig!<33

2009-06-22 @ 12:52:59
Kommenterat av: Anonym

awwww sweeti. We miss u 2 honey/ Leken&Lune

2009-06-22 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback