Vattebilder

Nu har jag gjort en ny header, fyra av de sex bilderna är tagna igår och idag med min nya kamera. Jag blev jätte näjd med hela designen förutom att den är blå, okej det är sommrigt men är det Jessika? Det tog bara 45 minuter att göra den ungefär, det tar sin tid när man vill vara noggrann. Ikväll, eller snart ska jag börja packa till gbg. Jag hatar att börja packa, det är något av det tråkigaste som finns! Men ska man åka iväg på roliga äventyr så måste man! :D

Juste, jag snackade med Sofia och hennes pappa sa att hennes "myggbett" kanske var ett fästingbett och att hon kanske har fått borelia! :/ Som tur är har hon tagit sprutorna och ska gå och kolla upp det imorn. :)

Här kommer lite bilder från innan Sofia åkte hem idag.

-Jag målade Sofias tånaglar




Det blir så härliga bilder med vattnet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback