Poolen uppsatt

Idag när jag låg och solade och rent ut sagt stektes tänkte jag på min pool och hur mycket jag ville sätta upp den!. Så jag smsade Sofia och frågade om hon ville hjälpa mig att sätta upp den. Klart hon ville det, men det var ett problem.. hon hade inget busskort eller kunde inte ta sig till mig. Damn! Jag kom på att jag hade en moped och att jag kunde hämta henne. Jag tog mig till garaget och var precis påväg att åka när den inte startade! Det blev ett väldans problem och jag blev tvungen att ladda den en halvtimme innan jag kunde hämta henne. Innan jag hade åkt och hämtat henne hade jag ställt ut hinkar med vatten, så att de skulle bli varma av solen. (Får inte använda varmvatten när jag fyller poolen) Poolen var äcklig och luktade illa, hehe hade legat ute! :P Det tog några timmar tills vi hade fått den att stå upp och ha kanske 2 dm högt, härligt kallt vatten! :P Sen lagade vi tacos till mat och käkade mycketmycket! :P Nu har vi suttit vid datan längelänge ock ska gå ner och bada bastu och sen baada! :D



 





-Sofias myggbett

-Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback