Strålande sol och smutsigt garage

Nu har jag solat mycket idag, eller kanske inte men det känns som det för det är ju så himla varmt ute. Jag somnade en halvtimme i solan och vaknade av att ett dumt moln som hade smugit sig framför solen! Jag vände mig om med det var molnigt så jag gick och städade garaget lite, det ser just nu ut som ett råtthål! Aven fast jag sorterade lite gamla leksaker och badmadrasser ser man ingen skillnad. Det tar dagar att få det där garaget ren och fint, får väl bli lite städning varje dag nu när det är så fint väder och man bara vill vara ute från och till. Vi får se om jag har gjort någon skillnad i slutet av veckan, eller vi kan väl säga när Leken och Irme kommer hem. :P
Juste igår bestämdes det att jag åker med Jimmy och Sara ner till gbg på fredag och åker hem med dem på söndag. Jag kommer att träffa Lina, Lisa och Appi rooligt! Längtar! :D

Jag tänker nog gå ut en liten stund nu innan den varma solen försvinner.
-Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback