Största nörden

Idag ställde jag klockan så att jag inte skulle sova bort hela dagen. Jag gick upp halv tolv och åt frukost i vardagsrummet för att titta på Lost samtidigt. Jag tittade på två avsnitt sen tog jag med mig duntäcke och dvd-spelaren och la mig på studmattan för att kolla på Lost samtidigt som jag solade. Låg där nästan två timmar, men såg bara ett avsnitt för det var så skönt och varmt så jag ville sola. Nu har jag kommit in och ätit lite mellis, pappa har kommit med mitt spel så nu kommer jag vara största nörden! Haha! Medan jag väntar på att det ska installeras (52% nu..) så tänker jag städa och vädra mitt rum! Behövs!
-Byebye!

Kommentarer
Kommenterat av: Sofia

Vilket spel?? (a)

Kommenterat av: Anonym

haha, vågar inte säga det! :P

2009-06-17 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback