Stan

Idag gick jag upp vid elva och satt vid datan och åt frukost. Vid tolv ringde Emelie och bad mig komma till henne. Jag gick snabbt och duschade och gjorde mig iordning och sprang till bussen straxt före ett. I täby centrum såg jag att bussen gick efter femtio minuter. Jag tog mig med bussen till danderyd och bytte till sollentunabussen där. Jag var hemma hos Emelie halv tre och så gjorde hon sig iordning sen drog vi in till stan och käkade mat och träffade hennes kompisar. Vi gjorde inte mycket, så vid fem drog Emelie, hennes kompis Veronica och jag hem till mig och började laga ceasarsallad. Nu har vi precis ätit och sitter i mitt rum och snackar. Vi vet inte vad vi ska göra ikväll, det får vi väl sen :)
-Hejhej!

Kommentarer
Kommenterat av: karolina

sv: tack så mycket! tycker din blogg design är jätte snygg och enkel =)

Kommenterat av: veronica

yeeeeee cesarsallad med chicken^^<3

2009-06-17 @ 22:38:49
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/
Kommenterat av: veronica

yeeeeee cesarsallad med chicken^^<3

2009-06-17 @ 22:39:16
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback