Skolavslutning

Vi började halv tio och samlades i klassrummet där vi fick bullar, saft och glass. Gert är ju bara för gullig! ;D Han höll ett litet tal occh vid tio satt vi i aulan. Esteterna hade en föreställning, helt okej men jag var bara för trött och orkade inte lyssna på allt. Efter skolan åkte vi hem till Elin i åkersberga, där åt de lite mat och vi lyssnade på musik och bytte om. Straxt innan hav två gick vi till tåget och åkte in till stan.Jag och Leken somnade på tåget, var helt slut! Vi gick sen och åt i kunshallen en snabbis innan vi gick runt lite i stan och åkte sen till gröna lund. Vi var där vid fem någon gång, alltså ungefär två timmar innan Nrj in the park skulle börja. Vi gick runt, köpte lite glass och satt på den ena bänken till den andra. Jag hade ont i huvudet och mådde illa så jag längtade bara tills allt var över. JUSTE, flipparna som görde en stor jävla ring mitt i publiken! Fyfan säger jag bara! Jag fick skjuts av pappa från mörby för jag inte mådde bra och tio låg jag i sängen och somnade snabbt!
-Hejsan!

Kommentarer
Kommenterat av: Sofia

Men du har SOOOMMAAARLOOOV nu ;D ;D ;D


Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback