Skit rygg!!

Jag har jätteont i ryggen, vet inte vad jag har gjort och inte heller vad jag ska göra åt saken!? Idag har jag varit i täby centrum med Leken och köpt hostmedicin, sen åkte vi hem till mig och för att sätte in bilderna från igår. Det tog två timmar, vet inte var hon höll på med egentligen! :P Jag läg och läste och målade naglarna medan jag väntaade på att hon skulle ta sig från datan och sätta på filmen. Filmen vi kollade på va sprängaren, både bra och dålig. Den trötta lilla kompisen till mig somnade i en halvtimme, timme någonting. Straxt efter sju gick hon trött hem eftersom jag skulle äta. Vet inte om jag ska till henne för att hämta en box senare, det får vi se. Just nu siter jag och kollar på gossipgirl i alla fall. Mycket bra, mycket bra!
-Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback