SÄMSTA SOMMARLOVET!

Jag fick aldrig tid att skriva igår för Sofia och jag hade fullt upp, eller nästan! :P Vi kollade på Film, badade, åt glass, choklad och grädde haha tjockisar! :P Idag har vi badat, solat och bara tagit det lugnt skönt! :)

Emelie ringde mig idag och gud vad jag saknar henne! Jag vill komma till dem, men det kanske inte går för hennes andra kompis kanske ska komma dit, men vi hoppas att det blir jag för jag vill verkligen dit det är så mysigt. och vad ska jag annars göra helt själv hemma i sverige? Sofia åker på fredag och Maja ska bort igen och alla andra är utomlands eller annat! :'(
Jag blir så depp när jag tänker på det så nu ska jag nog sova, nej det kommer jag inte kunna..
-Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback