Mycke vila, lite skola

Imorse klev jag upp kvart över åtta för att hinna göra mig iordning till Leken kom och hämtade mig vid nio. Första lektionen var idrott och vi hade brännboll, utomhus och det var svinkallt! Efter idrotten hade vi spanska och Leken och Madde hade sina redovisningar att göra. Jag tycker att de va duktiga:) Alla kunde inte göra, inte bra!! :p det blev hamburkare till lunch smakade sådär. Har ätit godare. Sen hade vi bara engelska kvar, tyvärr hade bi håltimme dit och åkte hem till mig och kollade på Rosa the movie och vilade lite. Vi tog två cyklar ner till milsten och tog bussen därifrån till engelskan. Där fick vi reda på våra prov och slutbetyg. Jag fick VG+  på proven och i slutbetyg. GLAD! :D Det bästa jag fått i engelska, hehe! Efter den korta lektionen tog Leken och jag bussen till milsten och sen cyklarna hem därifrån. Vi kollade klart på Rosa. Leken somnade tio minuter in i filmen. Jag satte på LOST när filmen var slut. Somnade en stund till halv sex ungefär. När jag och Leken vaknade kollade vi klart de fyra minuterna jag hade missat sen gick vi ner för att börja laga ceasar sallad! :D

-Några år sedan, två fjårtisar på gröna lund med kepan på snedd (Leken och jag)
-Hejhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback