Man lever ju bara en gång

Nu känns det som att jag har hållt mig borta från bloggandet ett tag.. men hur kul är det att höra om när jag låg och kollade på film hela dagen. Det känns ju bara som att jag är väldens slappis. Det kanske jag har blivit, jag har typ det det här året, det har inte varit lika mycket ringette som jag är van med och plugget har varit enormt tills nu. Nu tar jag igen den stressiga tiden som har varit. Skönt, men ändå lite jobbigt. Jag vill vara en morgonpigg människa som är mycket ute och tar vara på dagarna, som sagt man lever ju bara en gång. Jag kan säga att Jimmys Sara fyller år idag och vi har varit och hälsat på, på hennes lilla kalas. Mysigt, trevligt med god mat och fika :)

Precis när jag kom innan för dörren ringde Madde mig och frågade om jag skulle gå på paddlingen imorn, men det ska jag ju inte eftersom jag har ont i ryggen så jag är ledig! :D Vi prade iaf länge och kom överrens att vi skulle mötas och byta filmer. Möttes vid tippen ungefär och stod där och pratade länge och cyklade hem när det började bli kallt. Nu har jag pip-larsson och the weddingdate att se på idag eller imorn kanske. ;)

NEJ, Jag sitter här och har ett tag känt att det kliar i halsen, har trott att det är för att jag var förkyld, men nu kliar det på ryggen, händerna, huvudet, pannan, ÖVERALLT! Tror att det är mina nässelutslag som kommer tillbaka. Förra gången kunde jag inte gå på mina fötter för de var så uppsvullna och helt fulla av utslag. Hemskt!
-Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback