Lite bilder från igår

Gud var varmt det är ute! det kändes som att jag skulle smälta så jag var tvungen att gå in och svalka mig en liten stund. det är just sådana här dagar man önskar att man hade en pool som man kunde svalka av sig i!
Jag har hittat en sida som är hur cool som helst, eller det var Sofia som tipsade mig faktiskt men men, den heter en.arkinator.com TESTA!

Jag tänkte lägga in lite bilder från när jag var hemma hos Soifa igår. Även bilder som jag tog på mig själv när jag gick hem från bussen. Hehe


Det här fick hon av mig!:P

Hon ville inte vara med på bild

Min skugga

Jag

Sepia

Jag hade Emelies fina skor på mig :)


Kommentarer
Kommenterat av: Terese

Nu följer jag dig med :)

Allt bra?


Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback