It turned out like this

Middagen var jättetrevlig. Jag och Irme kom precis till sju och då stod alla och väntade på oss. Vi åt god mat och vissa god efterätt. det var en servetris som var jättelik Blair W. från Gossip Girl och henne satt vi och kollade på en stor del av tiden. :P Efteråt hade vi tänkt att sitta på ett cafe, men det ena stängde och det andra var så fullt så vi träg till Täby c och hyrde film och åkte hem till Emma och kollade på den. Den hette Instängda, skräck. Handlade om sex kvinnor som skulle göra ett äventyr, krypa genom en grotta sen kom det blodtörstiga monster som käkade dem. Det slutade så jävla dåligt! SÄMST! Men annars var filmen helt blodig och okej. Efter att ha sminkat av mig och borstat tänderna sitter jag här vi datan och ska när som helst gå och lägga mig. Vill inte vända på dygnet för mycket även fast att vi ha lov i detta pissiga väder!
-Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback