Inte bra

Nej, vad har jag nu gjort!? Inte bra gjort, eller var det kanske bra? Ska jag ens bry mig längre?

Jag måste fan börja träna nu, eller snart! Jag orkar bara inte ta mig till alla bra springställen, men det var en månad sen så NU måste jag verkligen skärpa mig! En anledning till varför jag itne har tränat är för att jag har varit sjuk i en månad snart, ska man gå till doktorn eller bara skita i det och börja träna istället? Jag kör nog på träning för jag verkligen hatar att gå till doktorn, det är därför jag aldrig har varit där.. Får mig bara att känna.. nej inte mer nu. Det skulle vara skönt att träna ikväll, men jag orkar inte ta mig till de bra ställerna. Kanske imron men det lär väl inte hända.. vi får se höhö

-Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback