Godnatt

Japp, då var det dags att sova då! såg nyss att Ippe lämnade huset för att gå och jobba och Emelie ligger här och pratar i sömnen, hon sa nyss Ååh fråga mig.. skoja! man förstår inte vad hon pratar om? :P Jag som sa att jag inte skulle vara upp hela nätterna men jag kände att Emelie och jag ändå var upp tillsammans till fyra och då kunde jag ändå vara vaken lite till och tiden bara flög iväg märkte jag! Oops, jaja.  Ska typ ändå inte göra ¨något spec imorgon eftersom Emelie ska upp tidigt och åka runt tolv så dra jag hem och sover bort hela dagen. Det är ju ingenting jag missar eftersom alla åker ifrån mig nu! Irme och Leken åkte till barcelona på språkresa igår så nu kommer ni inte höra någonting om Leken på länge..  :) :'(. Jag saknar dem redan och kommer behöva sakna dem i ytterligare tre veckor, jobbigt! :( Emelie kommer vara borta typ mer än tre veckor, jippi! Jaja, vi får se hur min sommar börjar, inte bra iaf! :/
Shit va ont jag har i nacken, ska nog lägga datan åt sidan och slumra in så sött på kudden.
-Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback