Fint väder

Igår hade vi inget internet så jag kunde inte skriva något. Jag tog bussen hem från sofia vid sex ungefär och var hemma en timme senare. Jag åt kyckling resterna från igår sen skulle jag sätta mig vid datan för attbland annat blogga, men internet hade lagt av och det funkade inte. Oj va arg jag blev! Istället kollade jag på LOST och Beck. Jag gick och la mig vid ett och jag tror att jag somnade ganska snabbt idag. 

Imorse vaknade jag av väckarklockan som ringde vid elva. Då gick jag upp och åt frukost, sen kollade jag om internet funkade och det gjorde det! :) jag gick inte in på datan då för vädret var underbart och jag var tvungen att gå ut och bygga på min bränna. Haha!
-Hejsan!

Kommentarer
Kommenterat av: M

fin blogg! :D

Kommenterat av: Terese

Fin blogg du har :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-06-23 @ 12:18:15
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback