Filmdagen

Vid två smsade Emelie mig och bad mig komma till henne. Självklart gjorde jag det, 25 minuter senare satt jag åp bussen mot henne, men det tog hur lång tid som helst! När jag var i solltuna och väntade på bussen ringde jag pappa och han var i Kista och kunde köra mig sista biten til henne, jag tjänade över en halvtimme på det, Tack! Maja var hemma hos henne och de låg och kollade på barnhemmet och åt chips och popcorn, tjockisar! :P Efter filmen var Maja tvungen att åka hem för hon ska åka till landet ikväll. Jag hjälpte Emelie rensa sitt rum lite och nu kan hon nog hitta lite bättre, speciellt bland hennes smycken! ;) Sen kom Pekka hem med Pizza till oss för vi var döhungriga! Vi hade inget annat för oss så vi kollade på två filmer. Fantastic 4 och dreamcatcher.

Idag har vi sett tre filmer tillsammans, man orkar bara inte gå ut i det här pissvädret, sen ska Emelie kanske ändå åka bort imorgon bitti och måste packa ikväll.
-hejsanhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback