Chillidill

Imorse blev vi väckta av Lekens mamma som ringde och sa att vi inte fick ta moppen för att det regnade, hon körde oss istället. Det var inte många på idrotten, max åtta stycken. Vi gjorde en rolig lek, jag, Leken och Celice vann ;D På idrotten kom frekrik och sa att vi inte hade någon sam så vi slutade efter idrotten. Oj, vilken jobbig dag! Jag och Leken la oss i min säng och kollade på 90210. Vi somnade, fast jag vaknade sista minuten av avsnittet och kunde inte somna om. Satte på musik och sen kollade jag på ett avsnitt av LOST, har fått boxen av Leken nu sörru! ;) Efter det avsnittet kände jag att magen ville ha mat så jag gick över och handlade lite nudlar och hällde i mig det för att sen göra mig iordnig för att åka till täby centrum och fixa lite grejer med Irme.

Nu går bussen snart!
-Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback